جان کلام (سادانا)

ساتیا سای بابا (مذهب عشق)

جان کلام (سادانا)

ساتیا سای بابا (مذهب عشق)

18th April 2007

 

Love and faith are the cardinal principles for redeeming human life. My Life is My Message. I love everyone; that is My very nature. All are Mine whether they call Me by this name or any other name or by no name at all! Divinity is the primal source of universal love. Faith in Divinity is the key to develop such love. The way of love alone can transform man and hence the world.

 

عشق و ایمان اصول اساسی رستگاری حیات انسان است. زندگی من پیام من است. من به همه عشق می ورزم؛ این طبیعت ذاتی من است. همه مال منند؛ چه مرا اینطور بنامند یا چه با هر اسم دیگر یا اصلا ً با هیچ اسمی! الوهیت منشأ اصلی عشق کیهانی است. اعتقاد و ایمان به الوهیت، کلید گستردن این عشق است. طریق ِ عشق خود بتنهایی قادر است آدمی را دگرگون و از این جهت دنیا را دگرگون سازد.

نظرات 2 + ارسال نظر
دکتر قائدشرف چهارشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 06:19 ب.ظ http://www.metaphysics.ir

درود بر شما :
آیا امکان تماس گرفتن با شما هست ؟
شماره همراه من 09179365584
است . اگر امکان دارد به من نامه یاتلفن بزنید .
متشکرم.

حسین سه‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 06:59 ق.ظ http://shh11.mihanblog.com

ببخشیداین پست های شما ازنظرشرعی اشکالی نداره؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد